Pages

Saturday, October 17, 2009

Gokusen 3

Year : 2008
Title (english): Gokusen 3
Episodes: 11
Viewship Rating : 22.50
Genre: Comedy, School
Cast: Nakama Yukie, Miura Haruma, Takaki Yuya
Ishiguro Hideo, Nakama Junta, Kiriyama Akito

Plot :
Bekas guru besar, Goro Sawatari sekarang bekerja di High School Akado sebagai prinsipal dan dia diarahkan oleh pengarah besar Sekolah itu untuk menangani masalah kelas 3-D. Namun dia tidak berdaya lagi untuk berhadapan dengan pelajar-pelajar tersebut. Oleh itu, Sawatari telah mencari Yankumi dan meyakinkan dia untuk bekerja di Akado. Yankumi menerima tawaran itu dan bersedia untuk menangani masalah pelajar 3-D.

Pelajar-pelajar kelas 3-D kali ini tidak banyak beza dengan bekas pelajar yg pernah Yankumi jumpa dulu. Mereka sangat liar, suka bergaduh, dan tidak berdisplin. Yankumi yg mempunyai pengalaman dalam menangani masalah pelajar akan menyahut cabaran untuk mendidik pelajarnya menjadi lebih baik. Yankumi mendapat tahu bahawa pelajar kelas 3-D ini tidak diendahkan  langsung oleh pihak sekolah, dan mereka membuat keputusan untuk membuang kesemua pelajar kelas itu. Perkara itu pastilah ditentang oleh Yankumi yg merasakan perkara itu tidak adil untuk pelajar.

Review :
Best juga Gokusen 3 ni, macam ada kelainan sikit. Di awal2 cite tu macam boring sikit, tapi lama2 semakin menarik. Tetap kelakar dan mempunyai banyak pengajaran yg boleh kita dapat. Kazama Ren, watak yg paling best dalam drama ni

Character :

Screencaps :

Episode info 

Awards 



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...